Рубрика: Մայիսյան հավաք 2021, Ես կարողանում եմ

«Ես կարողանում եմ» ստուգատես

Նախագծի տևողությունը՝ Ապրիլի 27- Մայիսի 31

Անցկացման վայրը՝  Արևելյան դպրոցի 5-6 տարեկանների դասարան- լաբորատորիայուն, բակում, տանը, ընտանիքում

Մասնակիցներ՝ Արևելյան դպրոցի 5-6  տարեկաններ, ծնողներ, ընտանիքի անդամներ

Նպատակը՝

  • սովորողների կարողությունների ստուգատես

Խնդիրները՝

  • սովորողների մեդիագրագիտության ներկայացում
  • մարմնամարզական կարողությունների ներկայացում
  • նկարելու, ներկելու կարողության ներկայացում
  • բանավոր խոսք կառուցելու կարողության ներկայացում
  • երգելու, նվագակցելու կարողության ներկայացում
  • տեխնոլոգիական կարողությունների ներկայացում
  • բնագիտական հմտությունների ներկայացում
  • օտար լեզուներից ստացած գիտելիքների ներկայացում

 1. «Ես մեդիագրագետ եմ »

Ամփոփումը՝ տե՛ս այստեղ

2․«Ես կարողանում եմ նկարել, ներկել». Երգեր, գույներ, ազդեցություններշ

Ամփոփումը՝ տե՛ս այստեղ

3․ «Մայիսիկ». Ես կարողանում եմ բնագիտական փորձեր կատարել

Ամփոփումը՝ տե՛ս այստեղ

4․«Ես կարողանում եմ».տեխնոլոգիական ստուգատես

Ամփոփումը՝ տե՛ս այստեղ

5․ «Ես կարողանում եմ» երգել․ Համբարձման տոնը

Ամփոփումը՝ տե՛ս այստեղ

6․ «Ես կարողանում եմ» ստուգատես. ես կարողանում եմ խնամել իմ բույսերը, իմ կենդանիներին

Ամփոփումը՝ տե՛ս այստեղ

7․«Ես կարողանում եմ» ստուգատես։ Գլորվենք ու գլորենք

Ամփոփումը՝ տե՛ս այստեղ

8․«Ես կարողանում եմ» ստուգատես.Ինքնուրույնություն

Ամփոփումը՝ տե՛ս այստեղ

9«Ես կարողանում եմ» ստուգատես.Օտար լեզվի հմտություններ

Ամփոփումը՝ տե՛ս այստեղ

Рубрика: 2020-2021 նախագծեր, Մայիսյան հավաք 2021

«Գլորվենք ու գլորենք» մարզառոդարիական ստուգատես ինքնագլորներով՝Թումոյի այգում

Օրը՝  06.05.2021

Ժամը՝ 10։15-13։00

Մեկնում դպրոցից՝ 10։15

Վերադարձ՝ 13։00

Մասնակիցներ՝ Արևելյան դպրոցի և Քոլեջի5-6 տարեկաններ

Պատասխանատուներ՝ Անահիտ Գրիգորյան, Լիլիա Զախարյան,Ալինա Մարզումանյան, Անի Ավանյան

Վարորդ՝ Սամվել Սերոբյան (094.72.87.27), 60 DQ 077 Mersedes Sprinter

Մարզիչ՝ Սյուզաննա Սարգսյան

Անցկացման վայրը՝ Թումոյի այգի, հասցե՝ 13 Հալաբյան փողոց

Հագուստ՝  սպորտային տաբատ, սպորտային կոշիկ, դասարանական դեղին շապիկներ

Նպատակը՝ ինքնագլորներով աշխատելու հմտությունների գնահատում, մարզառոդարիական խաղերի կազմակերպում։

Խնդիրները՝

Читать далее ««Գլորվենք ու գլորենք» մարզառոդարիական ստուգատես ինքնագլորներով՝Թումոյի այգում»

Рубрика: Ապրիլիկ ամփոփում

«Հեքիաթախաղեր ռոդարիական հնարքներով». մայրենի խոսքի, ստեղծականության ստուգատես,ամփոփում

«Իմացումի հրճվանք» ծրագրի կրտսերների «Ապրիլիկ» ստուգատեսն էր՝ հեքիաթախաղեր ռոդարիական հնարքներով, մայրենի խոսքի , ստեղծականության ստուգատես։

Рубрика: Ապրիլիկ

«Երբ մեծը փոքր է, իսկ փոքրը մեծ է». ստեղծագործական երևակայության և մեդիահմտությունների ստուգատես

Օրը՝ 29.04.2021թ

ժամը՝ 11:00-12:00

Վայրը՝ Արևելյան դպրոցի 5-6 տարեկանների լաբորատորիա

Մասնակիցներ՝ Արևելյան դպրոցի 5-6 տարեկաններ

Պատասխանատուներ՝ Լիլիա Զախարյան , Ալինա Մարզումանյան

Անհրաժեշտ նյութեր՝ անհատական նոթբուք, նեթբուք, պլանշետ

Նպատակը՝ ստեղծագործական երևակայության և մեդիահմտությունների ստուգատեսի անցկացում, դիտարկման արդյունքների գրանցոում:

Խնդիրները.

  • ստեղծագործական երևակայության զարգացում
  • մեդիահմտությունների ցուցադրում.
  • անսովոր լուծումներ գտնելու կարողության ձևավորում

Ընթացքը՝

Նախապես սովորողների հետ զրույց-քննարկում ունենալ մեծ և փոքր հասկացությունների մասին։ Հետո փորձենք տարբեր օրինակներ բերել․ Օրինակ՝ մեծ դուռ, փոքր տուն, մեծ շուն փոքր մարդ, մեծ պայուսակ, փոքր աղջիկ և այլն։ Հետո նախապատրաստել աշխատանքային գործիքներ և սկսել նկարել Paint նկարչական ծրագրով։ Ընթացքում սովորողները պատմում են, թե ինչ են նկարել։ Ինքնուրույն պահպանում են նկարը իրենց թղթապանակի մեջ։

Արդյունքները կներկայացվեն պատումի և ֆիլմի տեսքով դասարանական բլոգում։